網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月14日 星期四

王祖藍:瞇瞇眼似亞男?祖藍晒B女片冧盡大小情人 __,王祖藍,

今日3月14日係白色情人節,唔少人都會同自己嘅情人慶祝,而榮升爸爸冇耐嘅王祖藍就喺社交網晒出「前世情人」囡囡Gabrielle嘅短片,盡情放閃!片中祖 ...


今日3月14日係白色情人節,唔少人都會同自己嘅情人慶祝,而榮升爸爸冇耐嘅王祖藍就喺社交網晒出「前世情人」囡囡Gabrielle嘅短片,盡情放閃!

片中祖藍同老婆李亞男一齊出盡法寶氹囡囡開心,而囡囡就笑到「哈哈」聲仲識伸脷,相當溫馨。而Gabrielle都長大咗唔少,除咗有對瞇瞇眼,眼睫毛仲好長,非常可愛!唔少網民都話愈大愈似媽媽,對眼好迷人,仲話一定愈大愈靚女添,睇嚟祖藍可以放心喇!佢又留言向兩位大小情人示愛:「主演:小情人,聲演:大情人,祝我的大小情人,白色情人節快樂。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!