掃呢頁CODE去手機

2019年3月15日 星期五

陳松伶:生B睇天意!陳松伶呻冇時間造人隨時領養 __,陳松伶,

藝人陳松伶與黃智賢相識超過20年,最近才首次合作劇集。二人拍攝時默契盡現,鏡頭外則互相分享與另一半的生活點滴。兩位已婚之人不約而同表示沉醉夫妻之間的甜 ...


藝人陳松伶與黃智賢相識超過20年,最近才首次合作劇集。二人拍攝時默契盡現,鏡頭外則互相分享與另一半的生活點滴。兩位已婚之人不約而同表示沉醉夫妻之間 的甜蜜世界,未有計劃生B,松松更揚言不排除領養小孩。

陳松伶與黃智賢(Ben)相識於兒童節目《閃電傳真機》,當年女方是兒歌天后,Ben則擔任主持,二人不時於錄影廠碰面,至最近才有機會合作無綫劇《福爾摩師奶》。飾演女探長的松松,與「管家」Ben不乏對手戲,可謂過足戲癮。Ben笑指與松松多了接觸,才發現她是「傻姑天后」,唸對白時會跳舞。

Ben舞步搞笑

松松笑言每當聽到音樂便會起舞,並揶揄Ben的舞步搞笑:「佢次次都跳80年代嘅舞,步伐好傻㗎,我都唔跳嗰啲,我只係會跳兒歌舞。」Ben即反擊,踢爆女方拍戲太累時,會除隱形眼鏡:「以為佢表現到好精明,其實好迷惘,因為睇唔清,都幾好笑,佢仲話矇矇地望住大家會順眼咗,冇咁多皺紋喎。」

演音樂劇圓夢

二人均是已婚之人,戲外可有交流生活品味?松松表示:「有交流,佢依家係美容CEO,好叻。(你要拍劇,點同老公相處?)佢都忙,依家係互相實現對方夢想嘅時期,最近做音樂劇係我兒時夢想,唔為錢同利益,老公都支持,因為唔使佢叫,我都會自動做運動。(唔生小朋友?)冇時間。(押後?)我等Ben個B出嚟先,哈哈!生B唔係輕率決定,要順其自然,我唔排除領養。」她隨即問Ben幾時造人?他答:「我未紮嘅,不過想享受二人世界多啲,永遠戀愛中,我覺得一齊同步同心最重要。(即係隨時準備?)意外冇人知,意願上係想過二人世界。」

陳松伶髮型:Simon @ Hairrevolution 

服裝:St. John 

黃智賢髮型:Willie Chan @ Hair Culture


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!