網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月24日 星期日

黃翠如:真的大肚了?翠如佗B兩個月蕭正楠周圍唱 __,蕭正楠,黃翠如,

剛剛慶祝42歲生日的藝人蕭正楠即傳來喜訊,有指他快將做爸爸!去年《萬千星輝頒獎禮》他自爆與黃翠如已結婚,婚後僅一年,即傳出翠如已懷有兩個月身孕,預計可 ...


剛剛慶祝42歲生日的藝人蕭正楠即傳來喜訊,有指他快將做爸爸!去年《萬千星輝頒獎禮》他自爆與黃翠如已結婚,婚後僅一年,即傳出翠如已懷有兩個月身孕,預計可以趕得及做年尾生個豬BB。有指已開始見肚的翠如,近日仍照舊開工拍新劇《致所愛過的人》,劇中她飾演孕婦,周時要裝假狗佗「巨肚」,可謂巧合到極,故不是太多人知她真的有孕,反而蕭正楠心情仲興奮過翠如,有傳佢近日已向身邊友人透露家有喜事。

不過蕭正楠向東網否認翠如佗B消息,更加上三個哭笑不得嘅Emoji:「不是啦😂😂😂!多謝關心!」翠如亦向東網否認大肚。而作為「小三」、二人的共同好友曹永廉亦搞笑表示係流料:「真係流㗎!呢單Case我跟足晒,有啲咩我一定知,以我知嘅就真係流嘅,除非連我都唔知咁就冇計喇…」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!