網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月7日 星期四

【爆相爆片】到圈中熱門龍母廟祈福 周汶錡同老公摸龍床求B __,周汶錡,爆相爆片,

(讀者何先生提供圖片)
周汶錡(Kathy)與法籍老公Julien結婚6年,二人生了兩名可愛混血兒子,大仔Jacques已經3歲,而細仔Avner亦兩歲,早前問到她豬年會否追 ...


周汶錡(Kathy)與法籍老公Julien結婚6年,二人生了兩名可愛混血兒子,大仔Jacques已經3歲,而細仔Avner亦兩歲,早前問到她豬年會否追女,Kathy笑着耍手示意不用,反鼓勵妹妹周勵淇快點生BB。(新聞連結: https://bit.ly/2Int8AG )。



早前,Kathy與Julien就去了荃灣龍母廟拜神。根據網上不少親子討論區的網民留言,都表示此廟祈福生小朋友都很靈驗。之前,熊黛林就曾被影到與老公郭可頌去祈福,到BB陀定5個月就返到廟還神。雖然這間廟位置較偏僻,但都有不少明星如袁詠儀、伍詠薇、黎諾懿被影過到這廟祈福還神。《蘋果》讀者何先生日前中午約12時,見到Kathy、Julien及一名女長者現身,當時Kathy戴上眼鏡,身穿灰色衛衣配牛仔褲,裝束簡約。而Julien就以白色恤衫西褲打扮,何生表示:「嗰位長者係叫珍姑,喺呢間廟好出名解籤,據知係好難約,見到佢兩公婆一嚟到,珍姑就嚟接待佢哋,之後周汶錡化完寶,仲去埋摸龍床,摸龍床係求生BB,佢全程都好熟手,佢老公就喺側邊睇,留咗半個鐘就走。」《蘋果》就此事找過Kathy,她回覆:「我同老公去攝太歲,佢犯太歲,冇摸過咩龍床。」



之後,何先生在下午兩點,再遇到陶大宇與女友前來,相中見大宇拿着一大紮香燭合十誠心祈福:「廟嘅工作人員話佢成日嚟,佢同行女伴就似50歲中年女人,佢哋好熟手去上香、求籤,之後就去搵珍姑解籤,見佢哋等咗半個鐘,珍姑先忙完招呼佢哋,佢哋喺入面傾咗20分鐘,之後就幫友人去攝太歲。」



3月7日《動腦Q馬拉松》

一日玩11場 全日派22萬

12:30pm-10:30pm

Let's QQQQQQQQQQQ the money!

http://bit.ly/2ICO2Mb



《Captain Marvel》完全導讀本

足料78頁 深度解構最強英雄!

https://bit.ly/2VyXIt2



第二屆最港電影大獎投票網址

https://bit.ly/thekongestfilmawards2018



【編輯推介】



【咩事咁大仇口?】被唐詩詠當街大力摑 姜皓文呻:塊面12級痛

https://bit.ly/2VKGlpf



【fans求合照簽名】低調吃完擔仔麵 林青霞到瓊瑤家聊天3小時

https://bit.ly/2TvB0Vf



【各有喜好】周董林志穎組「不老男神」團?昆凌咖啡店宣佈結業

https://bit.ly/2SNHqL0



【韓流】父子裝現身勁可愛!HaHa陪囝囝郊遊玩槍戰

https://bit.ly/2Hh2Gqd



【終於上水】酒井法子「乞錢」風波 微博神隱個半月再留言:好緊張

https://bit.ly/2C8wt0T



(讀者何先生提供圖片) 周汶錡與老公Julien去龍母廟拜會珍姑(讀者何先生提供圖片) 周汶錡與老公Julien去龍母廟拜會珍姑(讀者何先生提供圖片)
Julien全程陪伴,陪Kathy去摸龍床及化寶(讀者何先生提供圖片)

Julien全程陪伴,陪Kathy去摸龍床及化寶(讀者何先生提供圖片)
陶大宇常拜訪龍母廟,不少善信都認得他(讀者何先生提供圖片)

陶大宇常拜訪龍母廟,不少善信都認得他(讀者何先生提供圖片)
等了半小時,大宇與女友與珍姑傾談籤文(讀者何先生提供圖片)

等了半小時,大宇與女友與珍姑傾談籤文(讀者何先生提供圖片)
大宇誠心上香(讀者何先生提供圖片)

大宇誠心上香(讀者何先生提供圖片)
大宇在房間等待半小時(讀者何先生提供圖片)

大宇在房間等待半小時(讀者何先生提供圖片)
大宇到廟幫友人攝太歲(讀者何先生提供圖片)

大宇到廟幫友人攝太歲(讀者何先生提供圖片)

鍾意就快D Share啦!