掃呢頁CODE去手機

2019年3月18日 星期一

【BB想收工】靚媽李亞男火速修身 王祖藍為囡囡搞童話式百日宴 __,李亞男,王祖藍,

網上圖片
李亞男和王祖藍的長短腳戀開花結果,15年在迪士尼舉行童話婚禮,女兒Gabrielle於去年12月出世,昨日兩夫婦重返迪士尼,為寶貝女舉行百日宴。苟芸慧 ...


李亞男和王祖藍的長短腳戀開花結果,15年在迪士尼舉行童話婚禮,女兒Gabrielle於去年12月出世,昨日兩夫婦重返迪士尼,為寶貝女舉行百日宴。苟芸慧、李施嬅、方力申、何超蓮、陳美詩、羅蘭等到賀送祝福,並在社交網晒相分享喜悅,着紗裙的李亞男火速修身成功,身材弗爆,囡囡越大越似靚媽咪,抱住「小情人」的祖藍父愛滿瀉。



着了白色公主裙、綁了粉紅頭帶的Gabrielle好可愛,而且表情多多似足老竇,一時打呵欠,一時皺眉頭,李施嬅搞笑留言:「Happy 100 days baby Gabby.Baby Gabby應該似媽媽?但個樣好似好想收工咁喎。」自稱叔叔的方力申就祝Gabrielle:「平安健康快樂地成長,長大後一定要孝順父母啊!」



現場佈置以藍色童話世界為背景,台上寫着「Wishes to Gabrielle」,現場還有很多小公主不同表情的1:1人型紙板,超蓮和陳美詩就模仿Gabrielle擺出扮食手指甫士,十分得意,超蓮更在IG的限時動態分享Gabrielle的睡覺相,大特寫BB的眼睛,留言讚:「好長的眼睫毛」。



祖藍和亞男上台致謝辭時表現興奮,更即席宣佈囡囡的中文名字:「我拍緊《你咪理》嘅時候,阿女只要一聽到戲入面嘅音樂,就會踢佢媽咪個肚。我覺得佢係天上嚟嘅音樂,所以佢個名係叫做王天韻。」祖藍更笑言十分感恩女兒越大越似亞男:「我好開心,初初BB出世時未收水,好似我咁一pat嘢,但後來佢收水,我就感恩佢越嚟越似我老婆。其實我啲DNA都好強㗎,估唔到輸咗畀太太。好多謝你呀!王家因你而改變!醫生仲話,我個女喺同齡嘅BB嚟講算係高㗎!」



《蘋果動新聞》訂閱新世代,4月開始免費訂閱,現在接受登記!

http://bit.ly/2Ja3IXw



全港打工仔特約:Lun廚動腦Q

加開1:30pm

3月11至22日

星期一至五1:30pm 10:30pm

http://bit.ly/2IZA8Ef



網上圖片 王祖藍夫婦昨日在迪士尼為寶貝女搞百日宴(網上圖片) 王祖藍夫婦昨日在迪士尼為寶貝女搞百日宴(網上圖片)
方力申(網上圖片)

方力申(網上圖片)
苟姑娘、超蓮、陳美詩逗小公主(網上圖片)

苟姑娘、超蓮、陳美詩逗小公主(網上圖片)
超蓮讚小公主眼睫毛好長(網上圖片)

超蓮讚小公主眼睫毛好長(網上圖片)
李施嬅:「Baby Gabby應該似媽媽?但個樣好似好想收工咁喎。」

李施嬅:「Baby Gabby應該似媽媽?但個樣好似好想收工咁喎。」
超蓮和陳美詩學小公主食手指(網上圖片)

超蓮和陳美詩學小公主食手指(網上圖片)
 鄧萃雯、羅蘭姐

鄧萃雯、羅蘭姐
 阿Bob老婆和三個女兒

阿Bob老婆和三個女兒
 宋熙年和老公陳智燊

宋熙年和老公陳智燊
陳國邦通波仔出院休息幾日,昨日和老婆帶囡囡出席。

陳國邦通波仔出院休息幾日,昨日和老婆帶囡囡出席。
 好可愛

好可愛
 家燕姐和女兒

家燕姐和女兒
 蔡少芬一家四口出席

蔡少芬一家四口出席
祖藍好鬼馬

祖藍好鬼馬
 母愛滿瀉

母愛滿瀉
 好幸福

好幸福
用作回禮的手工糖果好有心思

用作回禮的手工糖果好有心思

鍾意就快D Share啦!