網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月28日 星期四

港呢啲:公主病?港女趁男友瞓覺偷碌卡 網民勸分手 __,港女,

惡人先告狀?近日有港女疑偷用男友信用卡網購,並欲登入銀行手機程式刪除交易紀錄,不料多次登錄失敗遭到封鎖。一錯再錯的該名港女決定反斥男友不是,令網民大呼 ...


惡人先告狀?近日有港女疑偷用男友信用卡網購,並欲登入銀行手機程式刪除交易紀錄,不料多次登錄失敗遭到封鎖。一錯再錯的該名港女決定反斥男友不是,令網民大呼離譜!

有港女投稿至Facebook專頁「十萬個激嬲女友的理由」,講述自己趁男友進入夢鄉時,偷偷地使用他的信用卡網購。為了神不知鬼不覺,她完事後欲登入男友的銀行手機程式刪除交易紀錄,並以自己的生日、二人的相識紀念日和拍拖紀念日,嘗試登入程式,豈料皆告失敗,更被程式封鎖。

事後,男友嘗試登入該手機程式時揭發事件,該港女「見紙包唔住火」,決定先發制人,自行「爆大鑊」兼反咬男友一口:「我搶先嬲佢唔用我生日/紀念日做密碼,佢到依家都未氹得番我」。字裏行間,洋洋得意。

貼文一出,大批網友不值其所為而怒斥:「黐X線,打三條九拉佢啦」、「點解個女人可以覺得自己無錯仲大大聲講畀全世界知?」又有人說:「如果我係男友,一定分手加報警」。

事主疑見輿論一發不可收拾,通過該專頁澄清指:「因為我冇信用卡,本身佢(男友)都畀咗佢卡啲號碼同卡資料我,我唔係喺佢銀包偷卡咁離譜,只係我想入個App時撞密碼搞到佢封鎖咗,我驚得滯先先發制人嬲佢。」如此解釋,你又接唔接受呢?

---------------

《港呢啲》:大事小事騎呢事,東網嚴謹選題,輕鬆製作!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!