掃呢頁CODE去手機

2019年3月10日 星期日

張景淳愕然:有叫佢堅強! __,張景淳,

張景淳與呂慧儀演歡喜冤家,私下感情不錯。
張景淳愕然:有叫佢堅強!對於呂慧儀宣布離婚,與她合作無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》的演員大感錯愕,在劇中跟她演歡喜冤家的「龔燁」張景淳直言:「聽到有 ...


張景淳愕然:有叫佢堅強!

對於呂慧儀宣布離婚,與她合作無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》的演員大感錯愕,在劇中跟她演歡喜冤家的「龔燁」張景淳直言:「聽到有啲愕然!佢平時開工都有講有笑,Cut機後都係差唔多,有時自己靜靜睇劇本。(佢平時多唔多提屋企嘢?)平時佢經常會提『蟹籽』(呂慧儀兒子)。」問會否傳短訊安慰?他說:「有叫佢Be strong,不過佢未覆,我諗佢都想靜吓,開工見到再關心佢。」

滕麗名:陪佢多啲

滕麗名亦坦言對消息感突然:「從來都冇諗過,我真係覺得好突然,當然亦覺得好可惜,希望佢唔好唔開心啦,我哋會支持佢!(有冇察覺佢情緒有異樣?)我放完假啱啱先返,冇察覺到有嘢。(點樣安慰佢?)陪佢多啲、傾吓偈同食吓飯,等佢開心吓。」飾演呂慧儀妹妹的蘇韻姿則說:「我啱啱先知呢個消息,之前一直冇聽佢提及過。依家最緊要係佢冇事,希望佢OK!我都會尊重佢嘅私人空間。」

滕麗名為拍檔感可惜。
  • 滕麗名為拍檔感可惜。





鍾意就快D Share啦!