網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月11日 星期一

鄧以婷:【同邊個去越南?】鄧以婷床邊晒三點式 __,鄧以婷,

藝人鄧以婷(Irina)係無綫節目《3日2夜》嘅咪神之一,佢對自己嘅身材非常有信心,喺社交網經常上載性感泳照!近日佢去咗越南蜆港旅行,當地以海灘聞名, ...


藝人鄧以婷(Irina)係無綫節目《3日2夜》嘅咪神之一,佢對自己嘅身材非常有信心,喺社交網經常上載性感泳照!

近日佢去咗越南蜆港旅行,當地以海灘聞名,Irina當然唔會放過晒body嘅機會!呢日,佢就上載身穿比堅尼嘅相同短片,相中佢坐喺酒店露台飲果汁,相當寫意!而短片中,佢更坐喺床上大騷事業線,真係好養眼,網民亦有留言讚佢fit到漏!佢就留言話:「每次我看著(着)海,聽著(着)海浪聲,腦海也會浮現張惠妹的《聽海》,歌是好聽但我不喜歡那歌詞,所以我只記住『high cool』的聲音。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!