掃呢頁CODE去手機

2019年3月28日 星期四

金燕玲:做化療甩晒頭髮 金燕玲痛哭:生不如死! __,金燕玲,

藝人金燕玲患有子宮癌,現正接受化療,今日她再次上密友蘇施黃主持的電台節目《大玩派》,戴了漁夫帽的她透露剛做完第二次化療,不過節目甫開始,她說:「我好好 ...


藝人金燕玲患有子宮癌,現正接受化療,今日她再次上密友蘇施黃主持的電台節目《大玩派》,戴了漁夫帽的她透露剛做完第二次化療,不過節目甫開始,她說:「我好好。」阿蘇指她戴帽是因為光頭,她坦言其實做完第一次化療時,她已經開始甩頭髮,她說:「嗰時已經甩得好緊要,當日上嚟我用咗好強嘅噴髮膠Gel住,但翌日我想出街,一洗頭啲頭髮甩得好得人驚,係三大堆,成個沖涼缸都係頭髮,抹乾頭時開始有窿,好似啲人地中海咁,以為自己可以捱到第二次做化療。」

雖然她做好心理準備,但她坦言當真正要發生,她咽哽說:「我唔可以話你聽係一件好舒服的事。(有嚇親?)有!」阿蘇再問:「有冇喊?」她說:「冇,但依家就喊,始終情緒有啲。」其間,她指曾因為甩頭髮而傷心到喊,而接受化療的痛,嗰種由骨痛出嚟嘅痛楚令她直言感受到甚麼叫生不如死!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!