網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月8日 星期五

金燕玲:蘇施黃做廳長瞓吹氣床 金燕玲唔安樂爆喊 __,蘇施黃,金燕玲,

金燕玲上電台受訪時自揭患子宮癌,辛苦之餘,亦不忘讚蘇施黃(阿蘇)好Sweet,她說:「佢日日見我食乜、佢就send畀我個妹同女睇,等佢哋放心,因為我唔 ...


金燕玲上電台受訪時自揭患子宮癌,辛苦之餘,亦不忘讚蘇施黃(阿蘇)好Sweet,她說:「佢日日見我食乜、佢就send畀我個妹同女睇,等佢哋放心,因為我唔鍾意做呢啲。」阿蘇即謂:「我覺得係一件好事,呢兩個係佢最親嘅人。」金燕玲又透露前晚因為阿蘇跌落地而喊:「前晚我喊,因為我病,我怕佢帶啲菌返嚟,我自己一間房,佢瞓廳好耐,又要瞓氣墊吹氣床,佢幫我搽油,點知一坐坐咗落地,我好唔安樂,我就喊…」

金燕玲又指自己不怕面對病情,因為父母都患癌,她謂:「我知有一日我都要面對,發生呢啲冇人可以改變,只好早啲治療令自己冇咁辛苦。」她表示好番少少後都有主動叫阿蘇搵朋友返家打麻雀,但全部人戴口罩遷就她,令她自覺好幸福。她又應承做完第二次化療後,會再上電台跟大家傾偈,阿蘇即表示:「光頭都要上嚟,好嘢!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!