網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月15日 星期五

沈卓盈:陪沈卓盈出嫁 黃芳雯爆婚禮勁浪漫 __,沈卓盈,黃芳雯,

藝人沈卓盈(Jess)離巢後與拍拖3年的圈外男友Calvin上月於泰國布吉秘婚,其中Jess的好姊妹黃芳雯(Paula)專程飛抵布吉擔任陪嫁團,分享好 ...


藝人沈卓盈(Jess)離巢後與拍拖3年的圈外男友Calvin上月於泰國布吉秘婚,其中Jess的好姊妹黃芳雯(Paula)專程飛抵布吉擔任陪嫁團,分享好姊妹的新婚喜悅。

今日,Paula於社交網站晒出與一對新人的合照,仲留言祝福:「好姊妹結婚了 這位認識十多年的老友,沿途和你同喜同悲。能夠見證你覓得人生中真愛,找到真誠愛您,守護您的好好先生,實在替你相當高興😊這是我參加過最浪漫的婚禮。最重要的家人和好朋友在一起,就是對新人最大的祝福!婚姻是人生漫長的一課,要好好享受和加油啊 杜太❤️❤️❤️」

Paula接受東網訪問開心謂有幸能參加好姊妹婚禮:「佢只係請咗最熟嘅親友,婚禮場地喺海邊好靚,又放晒煙花同天燈,就算係嚟參加婚禮嘅賓客都好投入,真係睇到佢先生係好錫佢,成個Trip都好照顧埋我哋。」她表示好衷心祝福好姊妹,大讚Jess是一位善良、識得照顧家人的好女仔,好值得找到一個愛錫她的老公:「希望佢開開心心,而生小朋友方面,都好似佢咁講,轉咗新嘅工作環境,生小朋友就隨緣,不過如果有埋小朋友就仲開心,屋企都會多好多歡笑聲,亦都知佢好鍾意小朋友,希望盡快聽到佢好消息,再參加百日宴!」

講到玩新郎環節,Paula大爆Jess「落令」要保護先生:「呢Part係我負責,佢同我講諗啲遊戲係要顧住先生個靚仔樣,唔想佢出汗、辛苦、肚屙,因為驚我唔知畀咩佢食,都有笑佢咁快就錫住晒冇嘢玩,最後啲蟲蟲茶其實都只係鹹竹蜂,畀佢先生開聲講愛的宣言,講都講得大聲啲!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!