網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月2日 星期六

自認脾氣大影響姻緣 張慧儀難忍男友偷食「會拆屋」 __,張慧儀,

攝影:陳慧安
90年代性感女神張慧儀,多年來情路崎嶇,先有花弗男友,後被未婚夫家暴,每每都是癡心錯付。慧儀日前接受《蘋果》專訪,她自言性格硬朗,脾氣大,也絕不容許男 ...


90年代性感女神張慧儀,多年來情路崎嶇,先有花弗男友,後被未婚夫家暴,每每都是癡心錯付。慧儀日前接受《蘋果》專訪,她自言性格硬朗,脾氣大,也絕不容許男友有任何行差踏錯,令到男友「頂唔順」。提到昔日男友偷食,慧儀依然充滿烈女本色︰「我後生嗰陣試過,嬲到成間屋同佢total lost!」



現年45歲的張慧儀參選華姐出身,在90年代尾拍過不少大膽情慾戲,在《強姦3 OL誘惑》桌上舞色誘方中信一幕尤其經典。不過性感形象鮮明的她,其實骨子裏卻很傳統,對感情十分專一。美麗有罪,早年她曾與林偉、盧慶輝拍拖,兩次都是因為男友花弗而分手;02年慧儀與拉丁舞王霍紹裘訂婚,翌年遭對方家暴,令她決定取消婚約,更因此身心受創,一度退出娛圈。



慧儀日前接受《蘋果》專訪,談及昔日男友偷食時,她依然句句有火︰「我唔可以當冇事,呢樣亦係我失敗之處。佢出街望第二個女人我都接受唔到!你同我一齊,幾多男人想望我,你仲望第二個!」她坦承自己性格剛烈,要求伴侶絕對忠誠:「我後生試過嬲到成間屋同佢total lost,所以有邊個男人頂得順我!我對感情好認真,同一個人一齊,連思想上背叛都唔得。乜都可以玩,除咗感情,會死人㗎!」



現實世界多誘惑,但慧儀很執着,連男友一次行差踏錯都不容許,她激動地說︰「如果愛我,又點會有嗰一刻,都有男人唔偷食㗎,可能係小部份。最激氣係佢偷食完要仲同我撐,大家矛盾就更大,嗰道火我真係忍唔到。」慧儀自認好女友,可惜她的烈女性格,趕走了不少姻緣︰「以前男朋友都讚我,作為女友,10分滿分你攞咗9分,因為我係奉獻型,對屋企照顧得好好,啲男人同我相處過,就知我好到不得了,但嗰1分已經壓倒晒所有嘢,因為我脾氣同硬朗,佢哋頂唔順。」



硬朗性格源自慧儀的經歷,多年來慧儀由馬來西亞隻身來港發展,早已習慣由自己決定一切。所以慧儀從不會跟男朋友商量,但相反男朋友作重大決定前,必定要得到她同意。「總之主控權要喺我手,最好係你按照我計劃咁行就得,但凡牽涉到我嘅嘢,我就要話事,因為咁多年我已經慣咗。」但慧儀也不接受男友是「應聲蟲」:「我又唔鍾意聽話型男友,佢只要某啲時間聽話就得,不過一嗌交,我就會話︰『係你駕馭唔到我啫!』而家就睇吓生命中,搵唔搵到個可以駕馭我嘅人。」



慧儀坦言人成熟了,擇偶會比以前審慎。她淡然地說︰「感情都唔可以強求,我經歷過咁多感情,冇一段開花結果,算隨緣吧。我唔係變態到覺得男人冇個好,但一段婚姻,兩個人相處係好大學問,係好難、好難。」



服裝︰龐蓓

場地提供︰Spring Medical



【編輯推介】



【港星私隱任買?】疑大陸機場人員洩密 休息室「偶遇」只須$200

https://bit.ly/2IJN2G8



【江美儀頂替演出】抽骨髓及辭演惹來健康出問題猜測 關菊英:我冇事呀

https://bit.ly/2H9Wsso



【又有是非】陳百強台山紀念館去年已捐贈 歌迷會會長:唔想再牽涉大陸歌迷嘅嘢!

https://bit.ly/2SDxYtm



【韓流】勝利醜聞累YG股價跌 韓稅局將調查夜店涉逃稅

https://bit.ly/2Xw6YzJ



【影后真面目】蒼井優揸車不忘扯煙勁麻甩

https://bit.ly/2EnkUmR



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



第二屆最港電影大獎投票網址

https://bit.ly/thekongestfilmawards2018



3月7日《動腦Q馬拉松》

一日玩11場 全日派22萬

12:30pm-10:30pm

Let's QQQQQQQQQQQ the money!

http://bit.ly/2ICO2Mb




鍾意就快D Share啦!