掃呢頁CODE去手機

2019年3月16日 星期六

【一個笑匠受虐的童年】張衛健俾躁狂父虐打:打到皮開肉爛 七、八歲已諗幾時俾佢打死 __,張衛健,

一個笑匠的幽默,是否往往在一個不愉快的童年孕育而成?【男人最痛女友嫌你窮】張衛健提舊愛分手理由:佢話如果嫁俾我唔想買LV要等半年張衛健在中學講座,分享 ...




一個笑匠的幽默,是否往往在一個不愉快的童年孕育而成 ?

張衛健在中學講座,分享他如何在多次的挫折再站起來,他說人生第一個挫折是在童年時候,在躁狂爸爸的虐打之中成長。

「爸爸係一位船員,一年當中只有三個月時間喺香港。我諗人生第一個挫敗,大概出現喺我七、八歲嘅時候。而家諗番轉頭,我有理由相信當時爸爸係患咗躁狂症,甚至可以講係有啲虐待傾向,因為喺屋企裡面,每一位成員包括媽媽,與及我哋三兄弟,都會輪住俾佢打,有理由地打,無理由亦都打。

試過小時候騎住爸爸膊馬喺街行緊嘅時候,你諗下騎得爸爸膊馬,都係好細個啱啱學識唱口哨,我見到一架好靚嘅車,於是我就吹口哨,然後返到屋企,佢就二話不說將我凌空拋落床,撳住我嚟打,撳到我抖唔到氣,幾乎窒息。佢話我喺街吹口哨係流氓行為,所以打我。當時我唔係好理解,如果對住個著超短裙嘅靚女吹口哨就話係流氓啫!但我對住一件死物,對住一架車吹口哨,唔係好明佢點解話我係一個流氓。不過無論如何,總之就要打。佢亦都會將我細佬打到皮開肉爛,我記得當年七、八歲時會諗,幾時會俾佢打死呢?幾時才捱十八歲。如果我係保持住一個消極態度,我會覺得人生無喇。

由七、八歲一直打到十八歲,打到我識得還手嘅時候,我就會還手,然後到時爸爸再打我,我就還手,我還手佢就報警,佢報警我就俾人拉。咁如果佢唔打我,打我阿媽而我又還手,到時一樣會俾人拉,我嘅人生玩完,就咁樣放棄自己。

但好多謝天主賜俾我另一種智慧,我無咁樣諗,我反而係用一種倒數心情,我會諗反正佢每年都只係返嚟三個月,而家已經過咗兩個月,淨番一個月啫,一個月當中唔係日日發作㗎嘛!兩個星期當中唔係鑊鑊我中招啩!有時候係細佬中招。

我就係保持住呢一種態度,反而當爸爸返嚟嘅時候,我每過一日開心啲,每過一日又開心啲,如果唔係咁,我就會全年都唔開心。

呢種智慧我哋常常喺一啲《心靈雞湯》都會見到,就係類似環境不能變,我哋就改變自己心境呢個亦都算係一種Passion,就係我自細開始對生命喜樂嘅Passion,我希望生命得到喜樂,我就諗辦法令到自己開心。直至大概十四歲時,爸爸就選擇咗離開我哋嘅家庭,去投入另一個家庭,呢件事當然係唔開心。但坦白講,對當時嘅我嚟講,我真係開心多於唔開心。」

攝錄:吳斯金

撰文:Sukey Lo


鍾意就快D Share啦!