掃呢頁CODE去手機

2019年3月1日 星期五

蘇永康開個唱 子華神粉墨登場做湊仔公 __,蘇永康,黃子華,

蘇永康(阿公)今年6月於紅館舉行個人演唱會,事隔七,八年未開個唱,為左賀阿公開騷,子華神粉墨登場,自編自導自演,幫忙阿公拍攝演唱會宣傳短片,認真夠晒老 ...






蘇永康(阿公)今年6月於紅館舉行個人演唱會,事隔七,八年未開個唱,為左賀阿公開騷,子華神粉墨登場,自編自導自演,幫忙阿公拍攝演唱會宣傳短片,認真夠晒老友。

今次咁出心出力,子華神笑住話:「咩原因咁幫忙?因為佢(阿公) 買左間樓比我,講明我一直可以住,住到第日個仔大再比番佢。哈哈。講真我地真係好朋友,十幾年前係橫店一齊開工拍戲,日對夜對,有晚係中秋節,得我同佢兩個人坐係架黃包車上面賞月傾計,個一刻我已經覺得我地兩個應該係埋一齊架但係我唔能夠,所以……依家咪當左佢個仔係我個仔囉!」

聽住子華神亂噏無句真,坐旁邊的阿公笑個不停,「其實係我今年要開演唱會,初一帶埋阿仔同佢拜年個陣,大家傾開,我話我想拍條片放上社交網站宣傳,咁子華就即刻兩秒鐘度左條橋比我,之後我話我唔識搞,佢就拍心口話幫我搞埋,真係好唔話得!非常之多謝佢。條片入面,佢係飾演契爺角色,係我演唱會期間一力承擔湊仔服務。講開又講,呢個契爺真係唔話得,唔好話我個囝,連我自己都未見過咁大個富格林金幣,佢就送比阿囝上契,金幣之外,重有成日送 難好多玩具。阿囝就兩歲,開始識得認人,佢唔係咁鐘意男人,見到我班朋友都喊,但係契爺例外喎,佢好鍾意同契爺玩。」

至於演唱會子華神會不會做嘉賓,子華神就話,「我已經發左誓唔會做任何人演唱會嘉賓架啦。我依家鐘意拍野,我講真。(咁如果第日阿契仔JAZZ開演唱會呢?) 等佢大個真係唱歌先講


鍾意就快D Share啦!