掃呢頁CODE去手機

2019年3月6日 星期三

吳謹言:摩打手冧粉絲 吳謹言飛甩戒指搶眼球 __,吳謹言,

大陸影視盛事《2019電視劇品質盛典》昨晚於上海舉行,出席紅星強勁,包括有周冬雨、吳尊、張天愛、劉濤、朱一龍、俞灝明,還有新婚後十分矚目的羅晉唐嫣夫婦 ...


大陸影視盛事《2019電視劇品質盛典》昨晚於上海舉行,出席紅星強勁,包括有周冬雨、吳尊、張天愛、劉濤、朱一龍、俞灝明,還有新婚後十分矚目的羅晉唐嫣夫婦,但點都唔夠吳謹言搶鏡!

雖然吳謹言的新劇無法突破《延禧攻略》的收視,但人氣依在,走紅氈時粉絲尖叫聲不絕,搞到佢不知幾興奮!當時佢雙手好似撻着摩打咁轉唔停,擺動幅度好大,呢個動作非一般明星可以做到,就係咁轉吓轉吓……手上的戒指就咁畀佢揈甩,戒指掉落後她被嚇得捂嘴驚呼,不知如何收科的樣子竟然被網民大讚「太可愛」,可能她是首位行紅地氈揈甩戒指的明星。

之後,吳謹言在微博解畫:「它是一個成熟的戒指了,有自己的想法了」。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!