掃呢頁CODE去手機

2019年3月30日 星期六

呂慧儀:失婚呂慧儀發文自勉:明白哭根本無用 __,呂慧儀,

藝人呂慧儀(Konnie)早前宣布同黃文迪結束7年婚姻,不過Konnie表現堅強,為囝囝努力生活同工作!不過Konnie呢日喺社交網上載咗張個人照,發 ...


藝人呂慧儀(Konnie)早前宣布同黃文迪結束7年婚姻,不過Konnie表現堅強,為囝囝努力生活同工作!不過Konnie呢日喺社交網上載咗張個人照,發文鼓勵自己要堅強,不快嘅事好快就過去:「微笑,因為明白哭根本無用。愛你的人不要你哭,傷你的人由得你哭,好心的人擔心你哭,壞心的人取笑你哭。秘書這樣教老闆,無論遇上甚麼事,微笑帶過就好,如果做得到,一切都會好,如果做不到,哭一會就好。」之後佢再晒出一張自拍照,話自己喜歡忙碌嘅生活,網民都為佢打氣,希望佢睇開啲,仲話傷心嘅時刻好快過,會支持佢呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!