掃呢頁CODE去手機

2019年3月25日 星期一

靚靚媽咪七十大壽 攬實乖孫切蛋糕 __,袁詠儀,靚靚,

靚靚媽咪前日慶祝70歲大壽,攬着乖孫合照。互聯網圖片
靚靚媽咪前日慶祝70歲大壽,攬着乖孫合照。互聯網圖片47歲的袁詠儀(靚靚)和老公張智霖(Chilam)及囝囝張慕童(Morton)前日為靚靚媽咪慶祝7 ...


47歲的袁詠儀(靚靚)和老公張智霖(Chilam)及囝囝張慕童(Morton)前日為靚靚媽咪慶祝70歲大壽,同場還有Chilam表姐上山詩鈉和女兒Hilary、蔡一智一家及沈嘉偉等,氣氛熱鬧。

靚靚前晚在Ig貼相後留言:「Morton最愛的婆婆(即我媽,要我這樣寫)70歲生日,謝謝各位親戚好友給她一個愉快晚上,祝福大家身體健康,福壽安康。」三代同堂為靚靚媽咪祝壽,而靚靚媽咪就全程笑不停,又攬着乖孫Morton合照。靚靚媽咪雖然年屆70歲,卻保養得宜。

撰文:陳杰




鍾意就快D Share啦!