網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月30日 星期六

台灣落難 冇錢開飯 __,

何超儀在13歲就立志做歌手,於1993年、年僅19歲的她由成龍引薦簽台灣滾石唱片公司,由李宗盛親自監督,前途看似光明,可惜只是曇花一現。李宗盛後來為了 ...


何超儀在13歲就立志做歌手,於1993年、年僅19歲的她由成龍引薦簽台灣滾石唱片公司,由李宗盛親自監督,前途看似光明,可惜只是曇花一現。李宗盛後來為了林憶蓮離開滾石定居上海,令超儀慘變孤兒仔︰「李宗盛臨走攬攬我,叫我好好照顧自己,我老細咁就冇咗!多謝你憶蓮,因為咁樣我長大咗,真係慘!」

超儀當時一個人在台灣,生活無依:「嗰陣自己帶錢去學藝,仲要張香港提款卡喺嗰邊㩒唔到錢。嗰時我啱啱中學畢業,只係想快啲出隻碟,底薪又少,唔夠生活,直情食風,所以嗰陣好瘦。每日錄音到晏晝,求人帶我出去食飯,因為啲錢去晒買時裝雜誌,公司叫我做research,個部門係老點我。」公司未發掘到適合她的歌路,惟有幫她報跳舞、普通話班,但出道依然是遙遙無期。

簽約滾石的第四年,超儀被陳勳奇等導演睇中拍戲,後來滾石見到香港報道,她就被公司認定不聽話︰「人哋本來有套好靚嘅plan推你出市場,但我自己就喺香港先出道,佢哋叫我即刻返台灣錄埋隻碟,之後又遇着滾石大地震,簽約就不了了之。」

相關新聞:唔怕老公多女埋身「燒佢頭髮」



家人僅得父親支持

超儀出道路難行,原來家中除了爸爸何鴻燊外,沒有人贊成她做藝人,媽媽更叫她放棄娛圈,重返校園。就連家庭飯局,也是因為爸爸在場,她才有say:「因為爸爸最了解我、睇得起我,佢會畀面聽我講,佢覺得我幾聰明㗎,但屋企好多女人,我又最細,所以爸爸唔在場,我會出少句聲。」



賭王愛錫超儀,皆因他覺得反叛的超儀最像他,尤其她闖娛樂圈的用心及毅力,與他昔日在賭業上馳騁不遑多讓。超儀在10年憑《維多利亞壹號》成為西班牙錫切斯電影節影后,當時賭王開心謂︰「好想超儀成功,希望佢畀心機,唔好驕傲,繼續拍多啲好戲。」

相關新聞:【搖滾路難行】帶非主流入主流




鍾意就快D Share啦!