網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月5日 星期二

鄭嘉穎:叫個仔做皇上 鄭嘉穎:佢啲戲好假! __,鄭嘉穎,

剛於上月榮升爸爸的藝人鄭嘉穎今晚出席活動,笑言第一次入產房陪太太陳凱琳(Grace)生產嘅畫面仍歷歷在目:「成個過程好興奮好輕鬆,麻醉師係馬來西亞人, ...


剛於上月榮升爸爸的藝人鄭嘉穎今晚出席活動,笑言第一次入產房陪太太陳凱琳(Grace)生產嘅畫面仍歷歷在目:「成個過程好興奮好輕鬆,麻醉師係馬來西亞人,佢播好輕鬆嘅音樂,令我哋好放鬆,但剪臍帶時估唔到咁韌,要用力先剪到,見到BB出世嗰刻,好自然眼濕濕,同Grace都好開心,因為BB好健康。」

愈大愈似媽媽

問到囝囝似邊個?嘉穎表示:「我媽咪話似我,但自己覺得愈大愈似Grace,囝囝係奀皮仔,我叫佢做皇上,因為佢要咩就要即刻要,最高紀錄一日換17條片!佢咩都要快,唔係好有耐性,有時仲喊,我話佢啲戲好假。(你係淡定爸爸?)唔係,沖涼都要睇陪月沖幾次先夠膽幫佢沖,因為佢所有嘢好急,換片方面我就好快可以幫佢。(佢「敬荼」畀你?)冇,我一除條片,就用手遮佢重要部位,依家五個人睇住佢,佢乖嘅時候個個爭住抱。」

陪緊太太坐月

嘉穎仲話依家陪緊太太坐月:「呢個月過得好充實,嚟緊要出番嚟工作,檔期好密。(太太上圍升級,你好滿意?)嘩,唔好咁講,太太點我都滿意嘅。(獎勵佢乜嘢?)太太諗緊,揀緊,由佢揀!」講到日前Grace未坐滿月就出關,會唔會覺得佢好曳?佢就開口護妻:「唔好咁講,尊重佢決定,自己有講自己睇法佢聽,梗係希望佢成個月都養好身體,不過夫妻要互相尊重,學外父講,大事我決定,小事太太決定,不過其實大小事都係佢決定。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!