網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月6日 星期三

囡囡有表演慾 __,

東東與太太在14年奉子成婚,特地回港擺酒。資料圖片
陳曉東在13年拍攝台劇《愛情急整室》,經朋友介紹邂逅太太王妤嫻,兩人14年2月在香港結婚,同年7月兩人的大女陳芷霖出世,翌年王妤嫻再為東東誕下小女兒「 ...


陳曉東在13年拍攝台劇《愛情急整室》,經朋友介紹邂逅太太王妤嫻,兩人14年2月在香港結婚,同年7月兩人的大女陳芷霖出世,翌年王妤嫻再為東東誕下小女兒「多多」。兩名女兒曾於東東的澳門及台灣演唱會上台演出,非常精靈可愛。

相關新聞:【蘋聞重溫】擲700萬解約戴思聰



上月農曆新年,東東與太太及兩名女兒專程回港拜年,他笑說:「啲利是勁先過嚟,同埋佢哋會來睇演唱會。」東東平常忙於工作,陪伴女兒的重任落在太太身上,他說:「媽咪平時幫佢哋安排好多嘢學,佢哋嘅表演慾都幾好,又學芭蕾舞又有中文朗誦。我覺得加強才藝嘅訓練係幾好,可以令佢哋外向啲,冇咁細膽。」東東不排除在香港開騷時,會臨場拉兩名女兒表演:「如果到時現場起哄就拉佢哋上台,到時救吓爹哋囉。」




鍾意就快D Share啦!