掃呢頁CODE去手機

2019年3月20日 星期三

黃宗澤:做大業主!黃宗澤認三地買樓當投資 __,黃宗澤,

藝人黃宗澤(Bosco)、吳卓羲(Ron)出席邵氏兄弟發布會,對於東網大爆Bosco擲千萬在馬來西亞掃四物業,Bosco坦承在當地有物業,上次去當地是 ...


藝人黃宗澤(Bosco)、吳卓羲(Ron)出席邵氏兄弟發布會,對於東網大爆Bosco擲千萬在馬來西亞掃四物業,Bosco坦承在當地有物業,上次去當地是開會兼順道睇樓,正考慮會否加購。問到在多少個地方有物業?他坦言:「馬來西亞、內地同香港,都係買嚟投資同放租,阿媽教落買磚頭穩陣。」身邊的Ron聽到嘩嘩聲,更表示下次去馬來西亞要借對方的地方住。

另外,談到Ron在網劇《飛虎之雷霆極戰》艷福無邊,周旋於余香凝及蔡潔之間,他反稱:「今次冇第一部咁香艷,上次一日拍兩場戲,一早一晚都係喺床上傾偈,今次係我鍾意蔡潔,但余香凝就鍾意我。(余香凝話細個睇你做《學警雄心》!)唔係呀!我哋差不多年紀,講呢啲最避忌,我都唔敢咁同三哥(苗僑偉)講,我前排睇番三哥做嘅《天師執位》,我都係話最近睇,唔會講係細細個睇。唔知佢(余香凝)敢唔敢咁同三哥講,我怕佢話唔識三哥。」Ron打趣指余香凝冇家教,笑謂:「最衰係我哋之前冇教過佢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!