網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月15日 星期五

袁彩雲:【戴后冠畀阿女睇】袁彩雲獲讚係公主 __,袁彩雲,

前港姐袁彩雲帶同5歲女兒到電台受訪,現時在加拿大定居的彩雲,表示每年都會返香港一次:「通常係2、3月返嚟,因為2月新年可以同個女返嚟探親戚,然後又會安 ...


前港姐袁彩雲帶同5歲女兒到電台受訪,現時在加拿大定居的彩雲,表示每年都會返香港一次:「通常係2、3月返嚟,因為2月新年可以同個女返嚟探親戚,然後又會安排吓啲工作。」她表示今次會留港耐一點:「留一個月,因為今次會去埋旅行。」她又謂女兒今次返嚟想在現場睇《Think Big天地》:「所以遲啲都會帶佢去睇,但就唔會畀佢參加嗰啲比賽,老公話輸咗就唔係咁好睇喎!所以就做觀眾,同埋都會想帶佢參觀吓TVB。」

問到女兒可有睇過她之前的劇?她表示:「未,不過有睇我嘅飲食節目,同埋近排佢睇我戴個后冠,話我係princess,我就同佢講我係Miss Hong Kong。(佢有冇講都想參加?)佢咁細個未知發生咩事,不過佢又真係貪靚嘅。」問到女兒可有遺傳她的演藝天分?她即謂:「我唔覺得有,但啲朋友話佢好鍾意表演,話佢唔怕醜,佢都鍾意唱歌。(如果佢想入行畀唔畀?)睇吓佢點,佢依家都有學彈琴。我好free,我經歷過做呢行,覺得呢行真係幾有趣,會去到好多唔同嘅地方。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!