網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月27日 星期三

關之琳指現場混亂 __,關之琳,

關之琳盛裝赴會。
關之琳指現場混亂有份出席晚宴的女星關之琳,昨日表示不知道甄子丹一家三口離場一事:「睇唔到,但聽到發生咗啲唔開心嘅事,我留到11點幾先走。我諗應該係安排 ...


關之琳指現場混亂

有份出席晚宴的女星關之琳,昨日表示不知道甄子丹一家三口離場一事:「睇唔到,但聽到發生咗啲唔開心嘅事,我留到11點幾先走。我諗應該係安排上有啲混亂,安排失當,因為子丹唔會亂講。我因為有珠寶品牌邀請出席,所以有專人招呼我。唔知發生咩事,所以唔敢多講,但係亂就一定亂。」問到如果事件發生在她身上,會否離場?她說:「子丹咁好脾氣都即刻走,咁應該發生咗好嚴重嘅情況,同佢拍戲同識咗咁耐,佢唔係一個咁嘅人,如果我遭受咁唔禮貌嘅對待,都會起身走人!」

另外,歌手蘇永康前晚也偕太太馮翠珊現身,對於太太以透視裝亮相,他反問:「得唔得?我梗係話正!」對於甄子丹事件,昨天蘇永康回覆指前晚因要趕去電視城開工,所以只是「到一到」便走,不清楚事件的來龍去脈。






鍾意就快D Share啦!