掃呢頁CODE去手機

2019年3月25日 星期一

馬國明:恨睇黃智雯行性感 馬國明艷福無邊一拖二 __,馬國明,黃智雯,

藝人馬國明、黃智雯(Mandy)、劉佩玥(Moon)及陳瀅在石硤尾拍電視劇《降魔的2.0》外景,馬國明自爆今次一拖二拍拖:「雖然係兩個人拍拖,但係三個 ...


藝人馬國明、黃智雯(Mandy)、劉佩玥(Moon)及陳瀅在石硤尾拍電視劇《降魔的2.0》外景,馬國明自爆今次一拖二拍拖:「雖然係兩個人拍拖,但係三個人gathering,係個好特別嘅場口。因為會講Moon上咗Mandy身,同我玩一日。」Mandy指馬國明在戲中好艷福,除了正印女友Mandy及暗戀他的Moon之外,還有新加入的譚凱琪。

Mandy在劇中飾演醫生,開心透露今輯會獲得一種能力,如願加入降魔行列:「上一輯見佢哋降魔,覺得好有型。」馬國明說若再有新一輯,建議Mandy可以性感上陣降魔,她即時大潑冷水說:「你諗多咗!」不過,馬國明大爆稍後有場戲是講述譚凱琪與Mandy齊以性感打扮現身:「我都好想知係點性感法!」Mandy表示該場面只是馬國明在劇中的幻想情節,馬國明聞言反譏:「咁你唔會着件樽領衫出現囉!」Mandy笑言:「着醫生袍都可以好性感。」馬國明即搞笑回應:「咁除非入面乜都唔着」

寧單身唔要胡鴻鈞

至於Moon直言這場戲對其角色很重要,故前一晚緊張至失眠,她在戲中一直暗戀馬國明,問到會否想監製安排另一半給她?她反應甚大地說:「我怕又安排胡鴻鈞畀我,因為之前拍咗幾套劇都係做一對,幸福唔可以勉強,有時自己一個人仲開心。」更笑謂下次可和胡鴻鈞飾演母子。

另外,陳瀅為劇集客串扮演女鬼,開心可以跟好姊妹Moon合作。她透露稍後會到緬甸探訪孤兒,正考慮捐甚麼物資給當地小朋友。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!