網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月22日 星期五

黎諾懿:【被指食軟飯】黎諾懿直認靠老婆發達 __,黎諾懿,

藝人黎諾懿四年前娶了富家女李潔瑩,榮升「五億駙馬」,更被指女尊男卑,負面新聞一面倒,他揚言真的「靠老婆」,皆因篤信風水玄學的他,讚太太旺夫,婚後事業順 ...


藝人黎諾懿四年前娶了富家女李潔瑩,榮升「五億駙馬」,更被指女尊男卑,負面新聞一面倒,他揚言真的「靠老婆」,皆因篤信風水玄學的他,讚太太旺夫,婚後事業順風順水,果然靠老婆會發達!

黎諾懿與前港姐李潔瑩結婚後,一直有不少難以入耳的說話,如女尊男卑、食軟飯等,他都豁然面對,坦言夫妻相處之道就是對老婆千依百順,不逆她意。

努力工作闢謠

問到會否變得沒有話事權?他說:「係㗎,冇所謂,如果夫妻有拗撬,最終都係老公氹番老婆,追佢返嚟應該錫佢多啲,我老婆好多嘢都處理到,尤其依家小朋友讀書問題,我又冇咩讀過書,佢又讀咁多書,當然畀晒佢搞,我只負責接送,有需要我會出場,但我只有一個要求,唔好有咁多功課,我希望仔仔有個快樂童年。(有冇試過同老婆嗌交?)暫時零嗌交,我好識處理夫妻間嘅關係,就係忍讓,將大事化小,小事化無。」

面對負面評價,他表示會用時間去證明:「我唔會解釋咁多,免得愈描愈黑,家人知我做緊咩就夠,我會好畀心機以行動話畀大家聽我做緊咩嘢,當然我身家短期內冇可能超過我外父,但可以話老婆同仔仔我照顧得好好,佢哋可以過得好安穩,唔使憂柴憂米。」

婆媳好感情

黎諾懿憑《BB來了》新手爸爸角色,吸納大批師奶粉絲,人氣爆紅,對此他說:「應該咁講,我自從同太太結婚開始,發展都唔錯。(佢旺夫?)我篤信風水玄學,所以屋企都會擺啲嘢,我太太就會話『你唔使擺,你擺我喺度就得』。」問到不少家庭會有婆媳糾紛,他有否這問題?他說:「好彩我媽咪係好聰明嘅老人家,可能我哋三兄弟,我最遲有小朋友,分散晒媽咪嘅注意力,而且媽咪比較開明,佢哋咁耐都冇摩擦,我同太太同媽咪每年都會去一次旅行,佢哋成日行街,感情仲好過同我。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!