掃呢頁CODE去手機

2019年3月28日 星期四

出自演藝世家差啲冇得入行! __,

出自演藝世家差啲冇得入行!

出自演藝世家差啲冇得入行!入行逾25年的張智霖,至今仍令萬千少女為之瘋狂,名副其實是個傳奇!出自演藝世家的他,媽媽曹珍妮是選美比賽冠軍,舅父曹查理是影 ...


入行逾25年的張智霖,至今仍令萬千少女為之瘋狂,名副其實是個傳奇!出自演藝世家的他,媽媽曹珍妮是選美比賽冠軍,舅父曹查理是影圈Icon人物,表姐上山詩鈉隱退多時,但圈中人脈廣,她的女兒Hilary亦是廣為人識的「星二代」。而求學時的Chilam已有機會與張學友及張國榮等巨星接觸!

原來只差一點點,「張智霖」三個字便不會出現在娛樂圈,他說:「我啱啱由澳洲返嚟放暑假,就被叫咗去試音,最終唱咗《現代愛情故事》。記得當時唱片公司要做呢個男女合唱Project,已經搵咗人選、錄好咗首歌,點知當時嘅老闆葉志銘想做好啲,聽完我唱歌又覺得適合,所以就改由我唱。」

唔覺囝囝好有條件

Chilam自言是個隨遇而安的人,所以事業上他未試過有過高期望,令自己有太大失落,一直尚算順風順水。談到兒子魔童被讚帥,Chilam笑說:「唔可以百分百話唔畀佢入行,但呢個世界有唔同嘅工種。咁我唔覺得佢好有條件,唱歌亦唔好聽,可以嘗試其他方面發揮啫!」




鍾意就快D Share啦!