網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月7日 星期四

吳博君:身體轉差!吳博君月使萬元:唔知可以捱幾耐 __,吳博君,

患上「漸凍人症」的前藝人吳博君與太太出席藝進同學會晚宴,他坐住電動輪椅,說話細聲,但思路清晰,問到他現時身體情況?他坦言:「麻麻哋,肌肉情況愈嚟愈差, ...


患上「漸凍人症」的前藝人吳博君與太太出席藝進同學會晚宴,他坐住電動輪椅,說話細聲,但思路清晰,問到他現時身體情況?他坦言:「麻麻哋,肌肉情況愈嚟愈差,肌肉流失,手腳都冇力,行動唔係幾方便,依家keep住睇醫生同覆診,中醫都冇停過。(邊方面差咗?)力係少咗,行路時唔夠力。」他亦謂同期同學有湯鎮業及廖啟智,問到其他會員可有幫他?他表示:「初初病發時有幫,雖然唔係好多,但算係咁,今晚都叫我出嚟,本來都唔想出嚟。」

他亦謂現時睇中醫很大壓力,一星期要睇一次,每次要成千元,睇醫生及醫藥費每月要接近一萬元,問到錢銀方面可解決到?他表示:「暫時有人幫,但唔知可以幫到幾時,嗰個朋友唔係圈中人,我都擔心經濟問題,因為太太要照顧我,唔可以做嘢,唔知可以捱幾耐,我自己有少少積蓄嘅。」他又謂成廿年沒有做幕前,現時都做不到,生活見步行步,又指會長甄懋強表示如果有需要可以打給他幫忙,但暫時不想打攪對方。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!