掃呢頁CODE去手機

2019年3月4日 星期一

楊思琦:【叫大家向前望】楊思琦尷尬避談囡囡生父 __,楊思琦,

藝人楊思琦以歌手身份到新城電台接受薛家燕訪問,繼續為新歌《愛的森林》宣傳,更表示好恨上由對方主持的無綫節目《流行經典50年》,她笑指於訪問後會親自向家 ...


藝人楊思琦以歌手身份到新城電台接受薛家燕訪問,繼續為新歌《愛的森林》宣傳,更表示好恨上由對方主持的無綫節目《流行經典50年》,她笑指於訪問後會親自向家燕自薦,又指稍後會前往廣東省宣傳兼商演,包括廣州、江門、杭州、青島:「都會去好幾日。(帶埋囡囡去?)唔會啦,佢要返學,唔係長假期。(復活節會同囡囡去玩?)未諗到,有其他嘢忙緊,上年拍咗啲電視劇同電影今年要幫手宣傳。」

為新歌馬不停蹄宣傳的思琦,講到於其中一個訪問中重提囡囡生父之謎,問到是否會等囡囡長大後向她全盤托出?思琦顯得有點尷尬指:「最近做咗好多訪問,都有講番起以前啲感情事,但唔係特登提番,係主持人再重新問,有時我都話唔講㗎啦,係有時問得更深入就隨便講咗幾句,都唔係刻意講。」追問會等到囡囡幾多歲先講有關生父的事?她繼續迴避笑謂:「好難介定,講第二啲大家唔好太敏感、太介意,向前望!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!