掃呢頁CODE去手機

2019年3月24日 星期日

馬德鐘:視帝影響力大!馬德鐘令到陳山聰開始… __,陳山聰,馬德鐘,

視帝馬德鐘下午到九龍灣擔任頒獎嘉賓,他笑謂:「我負責頒『最具影響力中國人氣廣告代言大獎』。(你都有資格攞啦!)希望啦,頭先都有人講,咁得獎後係多咗好多 ...


視帝馬德鐘下午到九龍灣擔任頒獎嘉賓,他笑謂:「我負責頒『最具影響力中國人氣廣告代言大獎』。(你都有資格攞)希望啦,頭先都有人講,咁得獎後係多咗好多 ...


視帝馬德鐘下午到九龍灣擔任頒獎嘉賓,他笑謂:「我負責頒『最具影響力中國人氣廣告代言大獎』。(你都有資格攞)希望啦,頭先都有人講,咁得獎後係多咗好多工作嘅。我另一方面都幾有影響力,事關影響咗陳山聰開始茹素。」

在旁的陳山聰承認受馬德鐘影響:「一開始食素已經瘦咗8磅,精神亦好咗。最開心係近期同姚子羚拍劇,佢食咗素多年,佢煲素湯益我,咁我女友又煲番啲,叫我攞返去回敬佢。」

馬德鐘聞言即表示想跟山聰合作:「對上一次我哋合作已經係《洪武三十二》,都想快啲有機會再合作,又可以諗吓靚湯。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!