網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月22日 星期五

呂慧儀:【工作至上】失婚呂慧儀拍外景失平衡受傷 __,呂慧儀,

藝人呂慧儀自公開離婚消息後一直投入工作,佢在Instagram上載限時短片,見佢手肘一大片紅腫,並謂:「受傷 痛死水水了。」而另一條短片中,見佢接受治 ...


藝人呂慧儀自公開離婚消息後一直投入工作,佢在Instagram上載限時短片,見佢手肘一大片紅腫,並謂:「受傷 痛死水水了。」而另一條短片中,見佢接受治療,木無表情嘅佢說:「真係好痛。」又留下「無奈」兩字。

剛在將軍澳電視城現身的她,拒絕記者拍照,但仍透露早些時候她為劇集《愛.回家之開心速遞》到一間酒店的泳池邊拍攝外景,但不慎失平衡,成隻手撞埋去,因為太痛,她即到醫院檢查:「好彩冇斷骨,但要就住就住。」雖然受傷她堅持頂硬上開工,因為不想甩廠,她說:「跟住我拍嘅戲分只係企喺度講對白。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!