網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月26日 星期二

王梓軒重金禮聘合作完舞台劇再合唱 陳潔儀:我哋講心唔講金 __,王梓軒,陳潔儀,

王梓軒重金禮聘合作完舞台劇再合唱陳潔儀:我哋講心唔講金24分鐘前3王梓軒與陳潔儀,昨晚首次以舞台劇《利瑪竇》主僕組合出席晚宴。近月兩人忙於綵排舞台劇, ...


  • 王梓軒重金禮聘合作完舞台劇再合唱 陳潔儀:我哋講心唔講金
  • 24分鐘前3




王梓軒與陳潔儀,昨晚首次以舞台劇《利瑪竇》主僕組合出席晚宴。近月兩人忙於綵排舞台劇,一星期見足六、七日,默契十足,更心靈相通,事前冇夾過dress code,亦撞得出色。

梓軒:「我哋呢個組合出event係第一次。(之前有冇夾過著咩衫出席?)冇,我淨係知佢會著得好靚,我就著得好少少!」

Kit則話:「男仔好易估,唔係黑就係suit,我哋今日做咗好多訪問,已經好有默契喇!衫都襯到。」梓軒指大家心有靈犀!雖然顏色唔同,但撞出嚟好靚。

梓軒話:「最近排《利瑪竇》,好榮幸可以同陳潔儀合作,一個禮拜排足六日,放假嗰日都一齊出活動,真係日日見。」Kit更指兩人日日見都唔厭,皆因她很欣賞梓軒有活力:「我哋好有火花,仲有一個月就演出,大家仲探索緊,每一日都有好多新嘢發生。」

Kit舞台劇經驗豐富,有冇袋錢入梓軒袋?梓軒笑笑口話:「佢有買好多嘢俾我食,袋啲嘢入我肚度,Kit係一個以身作則嘅人,佢會用佢自己嘅演繹感染大家,我係受到佢感染,佢冇直接開口教,但係佢嘅正能量係影響大家。」Kit則指,其實冇咩可以教,反而覺得大家互相合作、互相激發啲嘢。

音樂劇《利瑪竇》,梓軒同Kit係演利瑪竇同僕人,但現實生活中梓軒卻搞笑話:「現實係相反,Kit係主,我係僕,我好仰慕你,有咩需要?幫你開門呀!」Kit即話:「梓軒好gentleman!」

兩位都係唱得之人,完咗舞台劇後打算再合作,Kit指:「我哋私底下有講,佢應該年尾就會有演唱會,我哋會有合唱。(梓軒:我哋重金禮聘佢過嚟合唱!)No!我哋唔講錢,我哋講心唔講金!」梓軒指第一日同Kit合作時,已經問對方有冇機會再合作?

從新加坡來港的Kit,來了近三星期,但仍未有機會跟梓軒到處覓食,Kit話:「冇時間呀!同埋每次做完嘢都好攰,(梓軒話:我哋每日排8個鐘,每次排完阿Kit都一貫作風:『我走先!』佢會返屋企煮飯仔!)我好攰呀!」梓軒更風趣地話:「你俾個機會我請你食嘢」


鍾意就快D Share啦!