網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月4日 星期一

孫慧雪:人妻孫慧雪晒事業線 慘遭口賤網民攻擊 __,孫慧雪,

藝人孫慧雪(雪雪)雖已為人妻並已為一子之母,但其身材依然火辣保養得宜。她在社交網上載咗一張半身相片,身穿喱士紅色內衣、外襯一件白色吊帶衫,展露佢澎湃嘅 ...


藝人孫慧雪(雪雪)雖已為人妻並已為一子之母,但其身材依然火辣保養得宜。她在社交網上載咗一張半身相片,身穿喱士紅色內衣、外襯一件白色吊帶衫,展露佢澎湃嘅身材,仲好不經意咁露出「事業線」,再加上佢一個低頭微笑Pose,真係迷倒好多宅男,仲爭相留言大讚佢係「最索人妻」添,雪雪留言話:「最近就是流行可以配襯外衣,又可以外露的胸圍款式,漂亮嗎?」

不過事情總有兩面睇,有網民留言指她「陰公,幾十歲仲要用對奶黎穩(搵)食。」結果令雪雪都忍唔住留言還擊「係女人都要戴胸圍,如果我無胸,你會讚我有型嗎?咪又係搵嘢話我!」結果唔少網友都替雪雪抱不平,留言力撐「口賤嘅人無謂同佢嘈喎,你覆佢佢仲以為自己啱添架。」

現年36歲的孫慧雪城巿大學語文系畢業後,投考無綫電視第20期藝員訓練班獲錄取,畢業後獲派參加無綫綜藝節目和拍劇。憑着33C驕人身材成為宅男女神,2016年12月與圈外男友羅天彥在港舉行婚禮,翌年誕下兒子Riley Lo,一家三口幸福滿瀉。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!