掃呢頁CODE去手機

2019年3月14日 星期四

【幸福指數爆燈】朋友投訴肥得過份 阿嬌:老公叫我唔好聽人哋講 __,鍾欣潼,阿嬌,

攝影:沈健程
鍾欣潼(阿嬌)昨日在尖沙嘴出席活動,做了人妻的阿嬌,身型明顯圓潤了不少,被笑稱是「幸福肥」的阿嬌說:「係呀,真係比之前肥咗,自從結咗婚之後都冇keep ...


鍾欣潼(阿嬌)昨日在尖沙嘴出席活動,做了人妻的阿嬌,身型明顯圓潤了不少,被笑稱是「幸福肥」的阿嬌說:「係呀,真係比之前肥咗,自從結咗婚之後都冇keep到,今日開始減肥,會食少啲。」問到老公賴弘國是否鍾意有肉地?阿嬌笑說:「我成日同佢講我要減肥,佢就會叫我唔好聽人哋講,仲話我都唔肥,佢係好鍾意食嘢嘅人,會叫好多嘢食。反而好多朋友都忍唔住message畀我,話我肥得過份。」



再問會否與老公拍拖做運動?阿嬌說:「其實好難,結婚前都試過一齊做,但都係各自做,所以冇必要一齊做,不如自己KEEP住先節食再做運動。」今天是白色情人節,阿嬌被問會如何度過?她說:「平時都冇乜特別慶祝,唔使喺節日特別去慶祝。」至於有傳好姊妹蔡卓妍結婚,阿嬌說:「你最好問番佢本人,不過我唔信,佢而家個狀態咁開心,冇必要結婚,況且佢之前都講過,又唔係未結過婚,可能唔係太需要呢啲嘢。」



同場還有阿Sa的男友石恆聰胞妹石佩藍,對於哥哥傳婚訊一事,她說:「我見到有報道,但係冇聽佢講過。」問到會否希望阿Sa成為你真阿嫂?她笑說:「我哋成日都一齊玩,呢啲係佢兩個人嘅事,佢哋ready就會講,屋企人都好open冇催婚,佢哋開心就得!」





《蘋果動新聞》訂閱新世代,4月開始免費訂閱,現在接受登記!

http://bit.ly/2Ja3IXw



全港打工仔特約:Lun廚動腦Q

加開1:30pm

3月11至22日

星期一至五1:30pm 10:30pm

http://bit.ly/2IZA8Ef



攝影:沈健程 阿嬌不相信阿Sa結婚。 阿嬌不相信阿Sa結婚。
阿嬌直認婚後肥了不少。

阿嬌直認婚後肥了不少。
石佩藍未有聽聞哥哥與阿Sa的婚事。

石佩藍未有聽聞哥哥與阿Sa的婚事。
貝安琪產後迅即回復狀態。

貝安琪產後迅即回復狀態。
Amanda S打扮相當性感。

Amanda S打扮相當性感。
大露背示人。

大露背示人。
湛琪清

湛琪清

鍾意就快D Share啦!