掃呢頁CODE去手機

2019年3月11日 星期一

呂慧儀:呂慧儀攰爆開工強顏歡笑 一提前夫即落閘 __,呂慧儀,

前港姐呂慧儀(長腳蟹)日前宣布與結婚七年的黃文迪離婚,但隨即鬧出曾跟黃文迪傳出「婚內出軌」的傅嘉莉發文暗寸呂慧儀和黃文迪曾借她造新聞,好姊妹反目!今早 ...


前港姐呂慧儀(長腳蟹)日前宣布與結婚七年的黃文迪離婚,但隨即鬧出曾跟黃文迪傳出「婚內出軌」的傅嘉莉發文暗寸呂慧儀和黃文迪曾借她造新聞,好姊妹反目!

今早,呂慧儀繼續在將軍澳電視城為處境劇《愛.回家之開心速遞》開工。她現身時明顯一面倦容,似乎受到近日新聞影響,但仍大方企定定拍照。問到她現時心情怎樣?她說:「正常返工,我唔回應其他嘢,多謝大家關心!我都係如常生活,屋企嘅嘢我唔回應,唔使再問我。(幾時離婚?)唔回應其他嘢喇。(傅嘉莉話你借佢造新聞?)都唔回應。(會否感到無奈?)我會專心做好我嘅工作,同埋湊好我個小朋友就得。」

問到同傅嘉莉仲係咪朋友?呂慧儀表示:「唔回應,其他嘢唔想再講落去。(見到傅嘉莉會唔會尷尬?)唔講啦。(使唔使重新分配時間照顧小朋友?)其實件事已經過咗去,我唔會再講其他回應。(係咪已經安頓好晒?)唔講喇,我要去開廠。(下次都會再問你?)唔使再問我,我都係唔會再講,哈哈!(同事係咪好關心你?)『屋企人』好錫我。(黃文迪已經有新女友?)唔回應。」隨後匆匆趕入廠繼續拍攝。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!