網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月22日 星期五

健康減肥要得法 唐安麒教你瘦得快 __,唐安麒,

不少人都將減肥當成終生事業﹗很多受訪的市民都表示曾試過減肥,有的因為結婚、有的因為生完小朋友後體重暴增,有的追求靚以及健康,受訪者Yuki因為生完小朋 ...


不少人都將減肥當成終生事業﹗很多受訪的市民都表示曾試過減肥,有的因為結婚、有的因為生完小朋友後體重暴增,有的追求靚以及健康,受訪者Yuki因為生完小朋友後胖了不少,她試過在四個月時間內減掉三十磅,但自言仍未回復懷孕前身形。至於減肥方法,大多市民採取節食及做運動,並揚言不會花錢減肥,不過也有為求效果快而光顧美容中心,受訪者莫小姐認為五萬元以內的療程費用可以接受。

諾貝爾得獎者證實理論

坊間上流傳不少減肥方法,可謂五花八門,而且標榜效果驚人,不過如果胡亂嘗試,隨時會墮入瘦身陷阱,可能減肥不成還有損健康,東網請來「美容瘦身教主」唐安麒(Angel)排解疑難。對於近年流行的斷食減肥法,Angel表示適當的斷食有助身體健康,但她提醒一定要用啱方法,不能盲目斷食﹕「喺過去二十幾年我推廣三日蔬果斷食法,可以令你身體啟動一個叫做自噬細胞嘅功能,令到你瘦得快啲,排便順暢啲,個人都會健康啲,而2016年嘅諾貝爾得獎者亦都證實咗呢個理論。」至於獲不少人推崇的戒食澱粉質減肥法,Angel就完全不鼓勵:「唔食澱粉減肥長期落去對身體係好唔健康,唔可以咁做,因為五穀之氣對我哋人體係非常之重要,所以只要適當地去食粗糧,例如紅米、糙米對身體健好有幫助,千祈唔好因為減肥而完全唔食澱粉,係唔好㗎!」

過分劇烈運動加速老化

除了飲食之外,亦可以靠運動雙管齊下,不過Angel反對做過分劇烈的運動,她解釋:「現代已經好多醫學報告證實咗,過度激烈嘅運動可能令到你瘦,但同時會加速老化。」她建議做一些比較靜態的運動,包括瑜伽、快步行及靜坐等。

十日瘦十吋不是天方夜譚

那麼所謂的快速減肥,究竟有沒有可能做到?還只是天方夜譚?Angel信心十足地表示十日全身瘦十吋並不困難:「重點係你要乖乖地跟時間去做療程,同埋要跟正確健康嘅飲食,喺十日裏面學識一套可以變成易瘦體質嘅飲食方法,同埋要記得補身瘦身係非常重要。」但減得越快,有可能反彈得越快,Angel指出不反彈是減肥重點之一:「如果你為咗減肥,突然之間做好多運動,或者食得好少,咁你緊係瘦但呢個唔係你嘅飲食習慣,所以當你回復正常,你就肥番,你必需要跟一套啱你體質嘅飲食方法,好似我推廣咗好多年嘅唐安麒宇宙飲食,係一個可以令你變成易瘦體質非常好嘅飲食方法,大家不妨考慮吓!」

如欲了解更多詳情,請瀏覽: https://bit.ly/2GjWX3m


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!