掃呢頁CODE去手機

2019年3月30日 星期六

【怒火平息未?】甄子丹夫婦離場非座位問題 呂良偉:係外國人態度問題 __,呂良偉,甄子丹,

(攝影:林賓尼、羅慧敏)
呂良偉夫婦、張智霖夫婦、蔡一智夫婦、任達華夫婦等今日在九龍灣出席一個鐘錶品牌舉行的派對。日前甄子丹與太太汪詩詩及女兒在amfAR慈善舞會上發生不愉快事 ...


呂良偉夫婦、張智霖夫婦、蔡一智夫婦、任達華夫婦等今日在九龍灣出席一個鐘錶品牌舉行的派對。



日前甄子丹與太太汪詩詩及女兒在amfAR慈善舞會上發生不愉快事件,憤而離場。今日amfAR首席執行官 Kevin Robert Frost 向傳媒發聲明,表示對子丹及其家人遇到的事件遺憾,又期待未來可以再合作,並會再次了解事件及尋求解決方法。



楊小娟指聲明是對事件的一個交代,呂良偉希望事件可以大事化小,小事化無。小娟表示有向甄子丹再瞭解,問到子丹怒火平息未?小娟說:「其實佢哋都冇乜嘢,之前都有好多唔同報道,子丹都有出嚟澄清。我認識佢哋兩個都20年,兩個都好nice,好好脾氣。大家都係為慈善,為件事好,人其實有好嘅態度好重要。如果係我做慈善,我都會做足,所有安排、座位、接待,唔可以話人太多就冇人照顧賓客。其實都唔需要人照顧嘅,對人嘅態度就要好。」言談間似乎有意回應劉嘉玲日前指「呢啲場合就係咁多人,自己要照顧自己」一番言論。



呂良偉之前曾透露因為座位問題惹怒子丹夫婦,今日他澄清:「唔係座位問題,係外國人態度問題。」問到當時他與小娟有否受到同樣不禮貌對待?小娟說:「其實我哋冇入到去,當時我哋喺門口見到子丹出嚟,不過子丹唔會亂噏,所以好支持佢哋,一齊走。其實我做慈善時,子丹一家人都好幫手。」



amfAR每年都有在香港舉行晚宴,問到如果下年再邀請,兩人會否出席,呂良偉指不作揣測,而小娟就指:「為咗慈善,大家應該檢討下態度問題,呢啲事唔影響日後活動。」



-----------------------------

《蘋果動新聞》訂閱新世代,4月開始免費訂閱,現在接受登記!

http://bit.ly/2Ja3IXw

-----------------------------

《動腦Q》周末主題夜

追加星期六、日 9:30 pm

星期一至五 10:30 pm

Day Day Q the money!

https://hk.adai.ly/veCxssynnV



(攝影:林賓尼、羅慧敏) 楊小娟指聲明是對事件的一個交代,呂良偉希望事件可以大事化小 楊小娟指聲明是對事件的一個交代,呂良偉希望事件可以大事化小
靚靚

靚靚
蔡一智夫婦

蔡一智夫婦
任達華夫婦

任達華夫婦

鍾意就快D Share啦!