網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月27日 星期三

郭子豪:疑酒駕被捕 郭子豪:唔係我,我依家喺… __,郭子豪,

西九龍總區交通部執行及管制組晚上於尖沙咀梳士巴利道近麼地里對開設置路障,打擊酒駕。於凌晨零時三十分,截停一輛私家車,向男性司機進行酒精呼氣測試,結果發 ...


西九龍總區交通部執行及管制組晚上於尖沙咀梳士巴利道近麼地里對開設置路障,打擊酒駕。於凌晨零時三十分,截停一輛私家車,向男性司機進行酒精呼氣測試,結果發現超標,即時拘捕該名27歲姓郭司機,期間他報稱不適,由救護車送往伊利沙白醫院接受治理。

該名頭戴Cap帽的男司機叫郭子豪,與無綫藝人郭子豪同名同姓,而且年齡都是27歲。東網第一時間與藝人郭子豪取得聯絡,他否認被捕,仲話:「唔係我,我依家喺屋企,成晚都冇揸過車喎!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!