掃呢頁CODE去手機

2019年3月20日 星期三

鄺潔楹:攻佔嘟嘟節目!鄺潔楹回歸《愛.回家》? __,愛.回家,鄺潔楹,

仙氣女神鄺潔楹(Judy)受邀出席護膚品牌活動,提到去年工作不斷,Judy坦言相當感恩,又透露即將出發到日本拍攝外景:「今次有機會參與嘟姐(鄭裕玲)嘅 ...


仙氣女神鄺潔楹(Judy)受邀出席護膚品牌活動,提到去年工作不斷,Judy坦言相當感恩,又透露即將出發到日本拍攝外景:「今次有機會參與嘟姐(鄭裕玲)嘅綜藝節目,真係好開心、好期待,雖然未必有機會同佢同場,不過已經好榮幸,希望以後有機會喺佢身上學習主持技巧。」另外她更預告,未來有機會回歸《愛.回家開心速遞》:「大家最掛住嘅是非精暫時告一段落,不過嚟緊都有好多機會見到我㗎,希望觀眾可以多多支持!」

自言是貪靚一族的她,對美白相當有心得:「我自己好好彩,遺傳咗媽咪嘅白雪雪皮膚,加上本身好注重飲食,平日經常飲薏米水、檸檬水,除咗可以去水腫,仲有助美白。」

雖然天生麗質,不過Judy表示近年經常主持外景節目,皮膚竟在不知不覺間黑了兩度:「其實我出外景已經係咁搽防曬,有時會誇張到一日用一支,不過可能都係唔夠,加上自己好鍾意戶外活動。難怪化妝師同我講,我上年出完外景返嚟,皮膚黑咗兩度!以前會覺得身邊啲朋友好誇張,出街要擔遮、又着長袖衫防曬,但係嚟緊我都會效法佢哋,準備外景三寶先出街,哈哈。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!