掃呢頁CODE去手機

2019年3月24日 星期日

阮兆祥:離巢無綫醞釀半年 阮兆祥出歌開演唱會 __,無綫,阮兆祥,

藝人阮兆祥及徐子珊到九龍灣出席頒獎活動。祥仔承認3月已約滿無綫:「喺TVB工作咗30年,多謝公司一直給予好多機會,不過想接受新挑戰。(諗咗好耐先決定唔 ...


藝人阮兆祥及徐子珊到九龍灣出席頒獎活動。祥仔承認3月已約滿無綫:「喺TVB工作咗30年,多謝公司一直給予好多機會,不過想接受新挑戰。(諗咗好耐先決定唔續約?)醞釀咗半年左右。(冇留你?)其實傾咗幾次。(邊個高層出面?)要講得咁細節?唔好拖人落水啦。」

問到可考慮換另一方式與無綫合作?他坦言:「今年真係好多工作,短時間好難,但今年唔得唔代表出年冇機會。歌手出身嘅我將會出唱片,又計劃10月開演唱會,依家忙揀歌及拍MV等事。」

與祥仔屬同經理人公司的徐子珊竟不知祥仔約滿無綫。談到工作,子珊笑謂:「主力商演,每個周末都有演出,多謝公司。(幾時再拍劇?)6月底我要交心理學碩士論文,好似5月都有套內地電影傾緊,但長劇就要等吓劇本先。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!