網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月28日 星期四

【愛車女人】莊思明爆楊明錫到燶幫手洗車 可嵐只揸不洗 __,可嵐,楊明,莊思明,

【愛車女人】莊思明爆楊明錫到燶幫手洗車可嵐只揸不洗15分鐘前10日前,安俊豪、莊思明、可嵐及岑潔儀等藝人一起出席洗車店開張活動,莊思明和安俊豪分別親身 ...


  • 【愛車女人】莊思明爆楊明錫到燶幫手洗車 可嵐只揸不洗
  • 15分鐘前10






日前,安俊豪、莊思明、可嵐及岑潔儀等藝人一起出席洗車店開張活動,莊思明和安俊豪分別親身示範打臘和洗服務。

莊思明有個愛車男友楊明,所以洗車一職就可免:「佢會比我揸佢㗎車,但架車佢唔比我洗!我們多做對方的『柴可夫』司機」被問到男友在泰國旅遊時為自己拍照,她被男友和姐姐莊思敏都搞到好無奈:「家姐對拍照很有要求,但只係對被拍嘅照片。幫人拍嘅時候,時時話冇乜分別,但其實佢影到我好矮!楊明我會先影一張参考照片,叫佢跟住影,但都影得唔好。所以還是叫他影花絮片吧!」問到幾時影結婚相,她說暫是未有打算,但去旅行時也影好多,儲定將來婚宴用。

而另一嘉賓可嵐只愛賽車不洗車,更特意揸埋自己架車來體驗全新智能洗車服務:「我其實鍾意揸車,但好懶洗車,正等如一個鍾意煮嘢但唔洗碗嘅人一樣!」

她又稱下個月將會開始試業做糖水生意,現在積極籌備當中:「屋企隔離有個區全部都係餐廳,但唯獨係冇糖水賣,所以試吓做,可以滿足吓街坊需要。」


鍾意就快D Share啦!