網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月6日 星期三

《我和星星有個約會》:食好西反枱!吳業坤當街玩謝「林憶蓮」 __,來追星星的你,吳業坤,星星,林憶蓮,

學周星馳話齋「做人如果無夢想,同條鹹魚有咩分別呀?」冇錯!東網巨星推出重量級節目《我和星星有個約會》,每集都有超級巨星幫你圓夢,助你完成遙不可及嘅心願 ...


學周星馳話齋「做人如果無夢想,同條鹹魚有咩分別呀?」冇錯!東網巨星推出重量級節目《我和星星有個約會》,每集都有超級巨星幫你圓夢,助你完成遙不可及嘅心願。繼第二集請來「影帝」任達華教網紅入行秘技後,今集就有「我最喜愛的男歌手」吳業坤出錢出力,私人醒粉絲豪食「好西」外,又捉住手仔教彈結他。

「嫩版林憶蓮」Wincy同媽咪都係坤坤粉絲,孝順女為咗喺媽咪嚟緊嘅生日會上獻技,自彈自唱坤坤嘅名曲《陽光點的歌》氹阿媽開心,就想跟偶像學彈結他,不過坤坤覺得「工欲善其事,必先利其『肚』」,學結他前帶佢同佢班friend食「好西」充電,點知搞到坤坤發脾氣收場,都唔知點收科?好在坤坤大人有大量,繼續完成教彈結他嘅任務,佢仲搞到Wincy「指公」出事,到底坤坤因乜事咁唔憐香惜「肉」?就一定要睇片喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!