網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月25日 星期一

洪永城:竟敢飛甩主角!洪永城約大帥哥老婆去獵食 __,大帥哥,洪永城,

無綫劇集《大帥哥》年頭播出時個個爭住睇張衞健重返無綫做「大帥哥」,仲要一人攬三個老婆蔡思貝、楊秀惠及譚凱琪,有演技有噱頭,真係好鬼入屋,大受市民歡迎。 ...


無綫劇集《大帥哥》年頭播出時個個爭住睇張衞健重返無綫做「大帥哥」,仲要一人攬三個老婆蔡思貝、楊秀惠及譚凱琪,有演技有噱頭,真係好鬼入屋,大受市民歡迎。雖然套劇完咗一段時間,不過劇中多位主角都仲係咁Friend底,劇中演忠變奸再變忠嘅「馬炭」洪永城,佢就約齊大帥哥三位靚老婆又飯局又睇戲,不過佢就相當大膽喇,竟然飛甩主角張衞健!

當中洪永城同楊秀惠都喺社交網甫出合照,相中三位女士都不約而同戴上白色Cap帽,仲要素顏上陣,認真畀面,佢哋仲晒出飛尾話齊齊睇完戲,而洪永城仲走去Tag埋張衞健道:「大帥哥,我發現咗你啲老婆夜晚出去獵食。乜依家女士潮流興帶白色帽嗎?」嘩!依家約人哋「老婆s」出去玩都咁明刀明槍嘅?!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!