網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月25日 星期一

岑麗香:大讚岑麗香囝囝靚仔!王君馨:佢似媽咪 __,岑麗香,王君馨,

藝人岑麗香於社交網大晒囝囝Jacob的相片,更一家三口「玩」包剪揼,相當幸福!好姊妹王君馨大讚Jacob很可愛、靚仔,並指B仔樣子更似香香,她說:「我 ...


藝人岑麗香於社交網大晒囝囝Jacob的相片,更一家三口「玩」包剪揼,相當幸福!好姊妹王君馨大讚Jacob很可愛、靚仔,並指B仔樣子更似香香,她說:「我哋都啱啱知道,都好想探BB,但等香香休息多一陣先,因為佢依家坐緊月,等佢坐完月就會即刻去探佢。」

李亞男分享湊B心得

而李亞男則坦言還未見到Jacob,但見到相片都覺得他很可愛,更表示過幾日會去探望他,到時還會帶初生嬰兒尿片給他用。她又謂:「之前我都有Keep住同香香分享佗B同湊B心得,香香咁叻,一定會好快Pick Up到。」

至於王祖藍表示:「香香個老公強強一定係好爸爸,佢一定會照顧得香香同BB好好,依家我成間公司都係靚媽,應該要搵啲嘢畀啲靚媽做吓,賺吓奶粉錢,但我哋啲做爸爸,都會好努力嘅!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!