掃呢頁CODE去手機

2019年3月9日 星期六

呂慧儀:港姐港男堅襯?呂慧儀黃文迪女尊男卑漸疏離 __,呂慧儀,港姐,黃文迪,

港姐港男出身嘅呂慧儀及黃文迪(Dickson)今日凌晨突然宣布分訊,令不少人感惋惜!呂慧儀2006年參選港姐獲得季軍,Dickson就喺2008年參選 ...


港姐港男出身嘅呂慧儀及黃文迪(Dickson)今日凌晨突然宣布分訊,令不少人感惋惜!呂慧儀2006年參選港姐獲得季軍,Dickson就喺2008年參選港男入行,不過兩人喺做Model時已經相識。喺2011年11月24日,呂慧儀突然喺社交平台宣布:「我要結婚了!」加上一張只背影婚照,原來新郎係拍拖10年嘅Dickson!到2014年,兩人更榮升父母!

雖然外型襯到絕,但喺事業發展上就大不同,呂慧儀有唔少拍劇機會,憑《原來愛上賊》「長腳蟹」一角一劇成名,人氣急升,之後仲跳入大銀幕與影帝黃秋生拍攝電影《Laughing Gor之變節》,而近年更以《愛.回家之開心速遞》「熊若水」入晒屋,形象討好!

相反,Dickson星途麻麻,加入無綫後冇咩大作為,多數都係演小角色,之後暫退幕前轉型做健身教練,雖然喺2015年重返無綫,不過依然未有令人印象深刻嘅作品。

一個事業起飛,一個事業低迷,女尊男卑間接成為感情生變嘅導火線,差距愈嚟愈大,又聚少離多!而兩人離婚亦有迹可尋,呂慧儀Instagram最近一張與Dickson合照已經係2018年9月2日,但人前就交足戲,今年情人節佢都有提起「老公」:「我同老公(黃文迪)講做樣都要送紮花呀!」但對人歡笑背人愁,原來上年已經離婚,真係令人意想不到……


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!