掃呢頁CODE去手機

2019年3月15日 星期五

【男人最痛】鄧達智腸癌後再患前列腺癌二期 冇失禁兼沒影響性功能 __,癌,鄧達智,

(受訪者提供圖片)
鄧達智(William)去年6月,與醫生男友陳梓欣(Clement)在英國註冊結婚,找到人生伴侶,昨日有傳媒報道,指他新婚不久兩個月,他身體出現不適, ...


鄧達智(William)去年6月,與醫生男友陳梓欣(Clement)在英國註冊結婚,找到人生伴侶,昨日有傳媒報道,指他新婚不久兩個月,他身體出現不適,泌尿系統指數不正常,入院檢查,確診前列腺癌二期,幸好有專業醫療下,日前入院進行切割手術,兩日前已出院回家休養中。

相關新聞:【伴侶貼心陪抗癌】鄧達智為伴侶另有顧慮:可能有另一個旅程等緊佢



《蘋果》今日致電William,他聲線精神,說話有力,他笑言:「好運係二期,唔好運就係三期,就擴散咗。」提到如何發現泌尿系統出現問題,皆因他14年患過結腸癌,之後手術成功切除後,要定期做身體檢查,他表示:「自己小便從來無問題,今次見到溫拿廣告就aware,男性係有泌尿系統係幾脆弱,去到咁上下年紀就要小心,加上我有家庭醫生,每年會三、四次去驗血,就驗埋呢樣,驗完發現PSA(前列腺特異抗原指數)高咗,有3個月我唔知點辦,連Clement都唔講,3個月之後再驗,雖然低返,由9點幾去到6,但6都比正常4.5有事。」



問到為何不與Clement分憂,William表示一向性格不想煩人,上一次腸癌都是做完手術才通知家人:「因為佢做醫學科學,咩都factual,佢對人好nice、好sweet,唔係靠感覺做人,就算我鬧情緒,佢feel唔到,我係唔想我因為我有病,而令佢特別關心,唔想人哋畀額外關心,因為呢個原因唔想話畀佢知。」最後,到上年 11月底,因腹部有隱痛要去養和照內窺鏡,向Clement提出做泌尿檢查,才向他提出之前的檢驗結果,他起初有點怪責,之後大家齊齊去搵醫生好友研究如何處理這個病。



William的癌症屬二期,腫瘤有1cm大,要由機械人電鋸臂進行微創手術:「醫生幫我檢查定咗位,做埋組織檢查,知道割幾多,但位置有啲危險,靠近邊,怕切割時候影響啲神經。」最後,他搵了兩個泌尿科醫生及之前為他做腸癌切除手術的醫生在場監察,合共三個醫生為他做手術,麻醉後手術進行了8小時,他表示:「之前有考慮過去美國做電療,不過好多醫生朋友研究過,電療過咗第三期,手術已割唔清,無理由呢個stage做電療,電療會影響其他器官,有傷害,到時先返轉頭做手術,就未必做得到切除部份手術。」原本手術定於上年12月才做,由於他想忙完手頭上工作,之後還與Clement去了印度旅行才回來進行。



幸好,手術相當順利,William康復進度理想,現在需要處理傷口康復及定期檢查血指數,不似其他癌症需要有數年的觀察期,他表示:「離開手術室已吊住鹽水、尿袋,因靜脈曲張帶住按摩器,好似一個死人咁,木乃伊縛住嘢冇得郁,醫生見到我情況好,可能我做手術時流血唔多,好快拎走鹽水,淨係尿袋,我冇話畀護士聽去咗洗頭,兩、三日冇洗頭,我又唔理咁多,」提到患上男人最痛的前列腺癌,亦令他相當擔心有後遺症:「因為有啲人做完之後,會徘徊喺好運就兩星期,唔好運就三個月以上,但係會好番,會失禁。我發覺醫生幫我拔走尿喉,隨後我喺醫院上上落落散步,唔覺得有失禁迹象,醫生都驗過我冇,又忍到尿,所以醫生話我好勁,恢復返咁快。返到屋企,又去銀行整嘢,又約朋友飲茶,行嚟行去,唔需要擔心失禁,呢幾日落嚟好好,我呢幾日飲多啲水,我都覺得好神奇。」



除了憂心會有失禁問題,William亦擔心此病影響性功能:「做完手術未出院,反應係正常,好多人話有一段時間先番嚟,我覺得反應得好快,比預期想像好,希望繼續好落去,雖然我唔係20、30同40歲,呢樣嘢唔係最重要,始終都係覺得有好過冇,但係竟然神奇,做完手術兩日已返咗嚟。」





-------------------------

《蘋果動新聞》訂閱新世代,4月開始免費訂閱,現在接受登記!

http://bit.ly/2Ja3IXw

-------------------------

全港打工仔特約:Lun廚動腦Q

加開1:30pm

3月11至22日

星期一至五1:30pm 10:30pm

http://bit.ly/2IZA8Ef



(受訪者提供圖片) William於14年患結腸癌,現已康復,去年底,發現前列腺癌二期。(受訪者提供圖片) William於14年患結腸癌,現已康復,去年底,發現前列腺癌二期。(受訪者提供圖片)
William的醫生伴侶陳梓欣全程貼心照顧。(受訪者提供圖片)

William的醫生伴侶陳梓欣全程貼心照顧。(受訪者提供圖片)
有Clement作為伴侶的關心,William勇敢抗癌。(受訪者提供圖片)

有Clement作為伴侶的關心,William勇敢抗癌。(受訪者提供圖片)
一向好人緣的鄧達智,有不少好友如余慕蓮前來探望。(受訪者提供圖片)

一向好人緣的鄧達智,有不少好友如余慕蓮前來探望。(受訪者提供圖片)
William日前完成切除腫瘤手術,現已回家休養。(受訪者提供圖片)

William日前完成切除腫瘤手術,現已回家休養。(受訪者提供圖片)

鍾意就快D Share啦!