掃呢頁CODE去手機

2019年3月30日 星期六

鄧一君:助理變老闆娘?「香蕉仔」鄧一君驚爆婚外情 __,鄧一君,

現年42歲的鄧一君於90年代憑電影《記得…香蕉成熟時》令觀眾留下印象,並有「香蕉仔」之稱號,2005年淡出娛圈轉職保險,並於翌年結婚,育有一女。今年2 ...


現年42歲的鄧一君於90年代憑電影《記得…香蕉成熟時》令觀眾留下印象,並有「香蕉仔」之稱號,2005年淡出娛圈轉職保險,並於翌年結婚,育有一女。今年2月,他嘗試創業於油麻地開設車仔麵店,看似家庭事業兩得意,不過日前卻有讀者爆料,指他與太太感情出現問題,早已貌合神離,並有「小三」Erica出現,對方更在其車仔麵店打點,儼如老闆娘一樣。

日日落舖幫手

大前日,被指是「小三」的Erica被拍到在麵店工作,直至晚上6時許,鄧一君到場跟她說了幾句,即被食客認出並要求合照,他影完相便離開,女方工作至麵店收舖後,才搭車回家;前日,Erica亦有到麵店開工。

對於被指有婚外情,對方更經常如「老闆娘」般到麵店坐鎮,鄧一君接受訪問時否認有第三者,並指對方是其私人助理:「佢幫咗我十幾年,呢排麵店請唔到人,所以要佢日日落去幫手,佢有老公、小朋友㗎,唔好影響到人哋屋企,我哋兩家人都識。」

「我係咪得罪人」

問到是否得罪人?他說:「我都有諗,唔知係咪呢排我太高調,得罪咗人都唔知,同埋麵店有時生意好,都會排長龍,唔知係咪阻到人,如果真係嘅話,希望對方有怪莫怪,唔好嬲」問到有否向太太備案?鄧一君笑言:「梗係有啦,佢哋(指太太與私人助理)都好熟,覺得好好笑,仲問我係咪得罪人。」

童星出身的鄧一君於1994年憑電影《記得...香蕉成熟時》,獲提名香港電影金像獎最佳新演員,當年更獲張國榮點名讚賞,之後加入TVB拍攝《美味天王》、《尋秦記》等劇集,至2005年淡出娛圈。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!