掃呢頁CODE去手機

2019年3月29日 星期五

陳松伶:被誤傳不育!陳松伶:老公最介意係… __,陳松伶,

藝人陳松伶(松松)、陳煒、黃智賢、江嘉敏、余德丞等出席無綫劇集《福爾摩師奶》飯敍,齊齊打住邊爐煲劇。對於明晚播出大結局,松松坦言不捨同劇一眾演員,望監 ...


藝人陳松伶(松松)、陳煒、黃智賢、江嘉敏、余德丞等出席無綫劇集《福爾摩師奶》飯敍,齊齊打住邊爐煲劇。對於明晚播出大結局,松松坦言不捨同劇一眾演員,望監製能開拍續集!問到想演甚麼角色?她笑說:「想做開膛手,呢套劇結局到最後一個鏡頭先會解開謎團!套劇本身叫《危城First Lady》,之後再拍可以叫Second Lady、Third Lady,拍到100都得㗎!或者續集叫《福爾摩師兄》、《福爾摩師傅》之類」

依舊想生B

談到與老公張鐸已有兩星期沒有見面,松松不諱言表示要趕返北京「交人」。對於有指她曾做婦科手術,結果導致不育,松松澄清該報道根本沒有向她求證,誠邀對方採訪講清楚:「依家寫到唔清唔楚,令我好尷尬。(依舊想生B?)當然。(會唔會雪卵?)私人事唔應該拎出嚟講其實我有就篇報道問老公介唔介意,佢就話唔想花工夫同佢哋講呢啲事情,反而最介意係姨甥同其他小朋友嘅相冇打格!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!