掃呢頁CODE去手機

2019年3月18日 星期一

楊愛瑾:得償所願!楊愛瑾誕女為老公湊夠「好」字 __,楊愛瑾,

34歲女星楊愛瑾(Miki)喺社交網宣布已經誕下第二胎,已有一子的嘅佢,早前曾經話想生個女,今次終於如願以償,為老公永安太子爺郭永淳湊夠「好」字,佢上 ...


34歲女星楊愛瑾(Miki)喺社交網宣布已經誕下第二胎,已有一子的嘅佢,早前曾經話想生個女,今次終於如願以償,為老公永安太子爺郭永淳湊夠「好」字,佢上載兩張照片,一張係手抱囡囡,另一張就係同老公相視而笑,非常甜蜜!而佢用英文留言表示已經為囡囡改咗英文名叫Emma:「Every good and perfect gift is from above…” James 1:17

Our good Lord has miraculously put you in my tummy 10 months ago, and we finally get to meet you little angel. I never thought I could be so lucky to be a mother of two. We named you Emma because you now complete our family and make everything perfect!每一件美好而完美的禮物都來自上面......“雅各書1:17,10個月前,神奇蹟般地把你放在我的肚子裏,我們終於可以見到你了小天使。 我從未想過如此幸運能成為兩個孩子的母親。我們將你命名為Emma,因為你現在令我們的家庭所有都變得完美!」

東網致電Miki,坐緊月的她說:「多謝😊好感恩上天畀咗個咁完美嘅家庭我哋!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!