掃呢頁CODE去手機

2019年3月1日 星期五

關菊英:關菊英辭演改江美儀頂上 夏雨咁解釋… __,夏雨,江美儀,關菊英,

藝人關菊英(菊姐)去年4月在港夥拍藝人夏雨、米雪、李司棋與阮兆祥等「溏心」班底,演出舞台劇《秘密》,大隊今年3月將移師到新加坡及馬來西亞演出,但原本主 ...


藝人關菊英(菊姐)去年4月在港夥拍藝人夏雨、米雪、李司棋與阮兆祥等「溏心」班底,演出舞台劇《秘密》,大隊今年3月將移師到新加坡及馬來西亞演出,但原本主角之一的關菊英卻改由江美儀頂上。記者就此事聯絡江美儀,她回覆指不知對方的健康狀況,近日亦未見過面:「係換咗我演嗰個角色,因為佢哋話菊姐喺3月個期唔得,冇時間做,咁我有時間咪做囉!(對方好似身體有唔舒服?)噢……我又冇見過佢!」

至於合作無間的夏雨身在溫哥華,當得知有傳關菊英的健康出問題,他坦言亦被嚇一跳:「我見佢身體冇事喎!成日都去旅行!(最近有冇見過佢?)咁又成兩個月冇見不過今次星馬演出唔係佢做,就唔關健康問題,而係佢簽咗畀邵氏,公司幫佢安排咗要去美加登台,冇辦法演我哋個舞台劇啫!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!