掃呢頁CODE去手機

2019年3月9日 星期六

呂慧儀:呂慧儀離婚 張景淳感愕然:有叫佢堅強! __,呂慧儀,張景淳,

「長腳蟹」呂慧儀與藝人黃文迪在社交網宣布離婚,一班與呂慧儀合作《愛.回家之開心速遞》的演員大感愕然,在劇中跟「熊若水」呂慧儀飾演歡喜冤家的「龔燁」張景 ...


「長腳蟹」呂慧儀與藝人黃文迪在社交網宣布離婚,一班與呂慧儀合作《愛.回家之開心速遞》的演員大感愕然,在劇中跟「熊若水」呂慧儀飾演歡喜冤家的「龔燁」張景淳表示:「聽到有點愕然!佢平時開工都有講有笑,cut機後都係差不多,有時自己靜靜睇吓劇本咁。(佢平時多不多提屋企嘢?)平時佢經常會提『蟹籽』(呂慧儀兒子)。」至於問到會否傳短訊安慰拍檔?他謂:「有叫佢Be strong,不過佢未覆,我諗佢都想靜吓,開工見到再關心吓佢。」

至於喺劇中飾演呂慧儀妹妹「熊心如」嘅蘇韻姿,亦對消息感錯愕:「我都係啱啱先知呢個消息,之前一直冇聽佢提及過。依家最緊要係佢冇事,希望佢OK!我都會尊重佢嘅私人空間。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!